men tjenare bloggän

herregud vad lat jag är, har haft all tid i världen men ändå inte orkat blogga. funderar på att sluta blogga, ta en paus eller iallafall börja om på nytt, inte för att jag någon gång varit så speciellt aktiv men ja. vi får se hur det blir, lär ju sakna bloggen efter ett tag iallafall. jaja, det har väl inte hänt så speciellt mycket sen sist. har varit i umeå under helgen och umgåtts med min syster. och igår var jag iväg till en frisör och gjorde ljusa slingor i håret. för att ha plågats i en stol i fyra timmar, då jag blev väldigt trött, less och hungrig + överdrivet mycket pengar så känns det inte lika värt det längre. känns som att jag är lika mörk där bak, bara på huvudet som det är förändring typ. så jag vet inte, antingen försöker jag gå tillbaka och klaga, eller kör jag en slingning hemma, eller så skiter jag bara i det. jäkla i-lands problem.
 
ikväll ska jag hänga med klaris, och imorgon följer jag med henne till fjällen över dagen. har inte åkt slalom på två år så vi får se hur det går, men kul ska det allt bli!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback