I will wait for you

Eftersom inte internet funkat i hela östersund på hela helgen och fortfarande inte gör det och bloggappen krånglat så har jag inte kunnat bloggat. Men jag kan ju berätta lite om min helg, i lördags, eller igår då tog jag en lång skön sovmorgon, gjorde mig en god frukost, sen åkte jag och Ida in till stan för att kolla på en dansuppvisning men vi kom fem minuter försent och missade insläppet, så det blev ingenting, då gick vi runt på stan och kikade istället, åt lunch på pause, sen skiljdes vi åt när Ida skulle på revy. Jag träffade Oskar och Filip en stund och sen åkte jag hem, åt middag och sen till Ida igen, typ tjugonde helgen vi är med varann, haha mys. och idag har jag legat och kollat på film med magont och hälsat på min kära farmor, nu blir det plugg resten av kvällen, och skola imorgon.. Orkar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback