27 Februari 2013

massa fikabilder från dom senaste dagarna. det är typ det enda jag tar kort på, oops

standard lunchen på skolan, jag pussas med idas gulligaste snuffe meja, lunch igen, dagens fika, och världens godaste frukttallrik ida gjorde iordning igår, hon gör och jag äter. haha. 

 

Nu väntar jag på middag och sen ska jag promenera ner till bussen för att åka in till stan och dansa en sväng. Sen ska jag hem och ta fram kläder till imorgon, då det blir isvak eftersom det blev inställt förut. är så jäkla nervös så det är sjukt, kommer stå och vela innan jag tar första steget i en halvtimme typ. men det lär ju vara värt det efteråt, så jag hoppas verkligen att jag vågar, gaaah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback