Du är nog den

från i tisdags då vi hade muckfoto. vi är den fattiga klassen som varken har råd med tröja eller resa, haha. så vi hade på oss sopsäckar och smuts i ansiktet, vilket förklarar översta bilden också.  sen så var det dans med alla östersunds nior på kvällen, var inte så farligt som jag hade trott. det blir ju som man gör det till, träffade mycket folk och det var kul att dansa! nu sitter jag iallafall här och pluggar litegranna, vill göra klart så mycket som möjligt innan jag åker. men att vara snabb och effektiv är inte riktigt min grej. så himla skönt att det är fredag imorn iallafall, och att alla nationella proven nu är klara!! jag och ida tänkte cykla till skolan imorgon, sen gör hon mig sällskap hem också. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback