Jag är sexton år, jag är platsen dom aldrig upptäckte

Nu börjar jag bli piggare och kryare, har mest bara en jäkla hosta kvar som håller på att kväva mig varje gång jag ska hosta, och världens huvudvärk. hoppas verkligen att jag är helt frisk tills vi åker! Känner mig jätteivrig och förväntansfull så jag kunde bara inte låta bli att börja packa lite grann redan nu, det är ju det som är det bästa, men det suger att packa upp när man är hemma igen, haha. Var på stan med mamma förra helgen också och köpte lite nödvändiga saker, som det på bilderna.
Imorgon är vi lediga eftersom vi övernattade i bivackerna, och jag har inget annat val än att plugga sönder hela dagen, vilket jag ska göra nu också. Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback