Håll om mig, nånting hotar kväva mig, bara du finns där för mig

Jag och Idis tränade lite på våran dans idag, som ni såg på videon jag la upp innan. Tänkte mest bara prova videofyme appen, men den får väl vara kvar så länge. Har jobbat matte heela dagen på skolan, dom här sista dagarna får man välja något tema att jobba med, och jag kände att jag verkligen behöver jobba extra matte, tråkigt nog. Så imorgon väntas det en hel dag till med eländet. Annars då? Har gått och blivit beroende av Petters/Daniel adams rays låt Håll om mig, galet bra. Nu ska jag titta på min tredje film för kvällen för att bli trött eftersom jag alltid blir så pigg på kvällarna. Har helt plötsligt blivit filmberoende sen jag hörde talas om Dreamfilm.se, så tips tips på den sidan! Godnatt gott folk,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback