Your mind is playing tricks with you my dear

Idag har jag äntligen skickat in min gymnasieansökan. Har varit så himla stressad men nu är det gjort och det känns bra. Än så länge, känner jag mig själv rätt så kommer jag nog hinna ångra mig tills omvalet i april, men det får vi hoppas att jag inte gör. Men så här blev det iallafall, ht första, samhälle andra och personlig tränare tredje. Jag tror nog att Ht kan passa mig, för det första är jag himla skolless. Och det känns så mycket roligare att gå en praktisk linje med mycket praktik och vara med på olika event, än att sitta still hela dagarna. Också får man en bra grund, och jag som vill ut och resa och jobba runt om i världen efter gymnasiet är ju det super, sen ska jag också gå en extrakurs så jag får behörighet till högskolan ifall jag vill plugga vidare sen, också ska jag nog ta bort äckeltyskan. Har varit väldigt tveksam på att gå på Pc, och sen sista året på Wargen eftersom alla linjer flyttas ner dit..  Men förhoppningsvis så går dom här tre åren fort, och sen så är det superkul att både Ida och Michaela också ska gå HT. Linjen är ju trots allt viktigare än skolan, och jag vill göra något roligt dom tre sista åren!

Men som sagt, jag är väl inte helt 100 på den här linjen än, men jag får se hur det blir i april. Just nu känner jag mig iallafall nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback