Sista dagen på lovet

pga min bildbrist så fick det bli en bild sen i somras, saknar mitt hår. vill vara blond, men ändå inte, vilket i-landsproblem. annars då?
ïdag är det sista dagen på lovet, har varit i stan med mamma och min bror, ätit pizza på volos, och plockat på mig  massvis med kläder på gina. när jag skulle gå till kassan och betala så såg jag att det var ett hål i tröjan jag ville ha allra mest, och det fanns ingen mer i den storleken, blev arg och gick ut ur butiken utan några kläder alls, buuhuu. nu sitter jag och väntar på att min mobil ska laddas så jag kan gå ut på en promenad, hade ingen lust att åka skidor när det regnade och var äckelsnö imorse, så jag somnade om istället. 
sen så funderar jag på att byta tillbaka till devote igen, vill ha en förändring igen. 
nej nu kan jag inte sitta här och roa er längre, måste ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback