You were always singing along

hejhej. har verkligen ingenting att skriva om, som vanligt. ändå så gör jag det haha. imorgon är det iallafall fredag och det betyder ännu ett nationellt prov i svenska. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen, ska nog bara ta det riktigt lugnt och mysa. nästa vecka börjar äntligen dansen igen efter ett  långt uppehåll och jag längtar SÅ mycket! har verkligen saknat det och ser så himla fram emot danstävlingarna i vår. sen ska jag nog dessutom köpa ett gymkort någon dag. förrresten, idag är det 100 dagar till mallorca, haha snart så..
ja, det var väl allt jag hade att säga. nu ska jag göra mig iordning lite kvällsfika och sätta mig framför tvn en stund. kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback