Sunday


Lånade bilderna från matilda, http://thuressons.blogg.se
Hej och godmorgon på er. Har inte hunnit med att blogga någonting i helgen, i fredags hade jag träning och sen var jag så himla trött. Och igår hade jag en riktigt rolig kväll med mina fina vänner, vi firade theres några månader i efterskott, överraskade henne med fika och bio! 
Idag är det söndag, många som inte gillar söndagar men jag förstår inte varför? man är ledig, man har tid att göra saker man annars inte hinner, och så kan man vila upp sig inför veckan. Idag väntas träning med Matilda, tänkte vi simma på badet och sen ett zumbapass på storviken tror jag att det var, kulkul!
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback