Grattis storebror!

Idag fyller min storebror 19 år, på bilden fyllde han 5, tiden går så himla fort och det känns inte alls som att det var länge sen vi var små, då jag verkligen såg upp till han och jag blev överlycklig dom gångerna han ville vara med mig. Gud, jag skulle göra allt för att få vara liten igen. Allt var så bra då! 
Var även in till Lillänge en sväng idag, kom på att vi har skolfoto imorgon eller om det är på tisdag, letade igenom hela garderoben men fick panik när jag inte hittade något jag vill ha på mig. Men jag hittade inte något fint idag, så jag vet fortfarande inte vad jag ska ha, hatar sånt! 
Men nu ska jag alldeles strax in till stan igen, möte nere på Dawes om tävlingsdansen. Sen ikväll ska jag inte göra något speciellt, antagligen lite vanligt söndagsfix bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback