4e oktober 2012

 
Hade ju tagit en bloggpause, men jag kunde inte riktigt stå emot, är tillbaka för stunden. Dessutom så var jag ute en sväng efter skolan och tog lite höstbilder, så det tänkte jag bjuda på alldeles strax. Ikväll hade jag egentligen tänkt att gå på ett disco för alla östersunds 9or, där alina deverski skulle spela, var sugen på att gå men tröttheten, huvudvärken och plugg hindrade mig, tyvärr. Men det kommer mer roliga saker, och alina såg jag ju faktiskt på yran. Mys hemma är ju inte heller helt fel en mysig höstdag, sen så är det skola imorgon satt ja. Sovmorgon till halv tio, för vi skulle tydligen in till stan på någon grej, vad vet jag dock inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback