Trött tjej

kände för en läskig effekt nu när det har varit halloween och grejer, hehehe. och sen så har jag aldrig riktigt kunnat göra "peacetecken" med högerhanden, skumt..är det något man kan träna på, typ stretcha fingrarna? alltså haha.
 
Sista dagen på lovet, och det gick fort kan jag säga.. allt går så fort,  snart är höstterminen slut, och då börjar vårterminen och då är det inte långt kvar tills jag slutar nian, herregud jag börjar bli gammal! nä. idag har jag inte orkat gjort så mycket. Lagat lyxfrukost,(bacon, äggröra och blåbärsmoothie) gick och hälsade på mormor och morfar och pratade lite. följde med familjen till kyrkogården och kollade på farfars grav, ätit god middag, osv. Jag är så himla trött så jag inte ens kan tänka typ. Klockan halv åtta imorse stängde jag av datorn, alltsåå va? vad är det för fel på mig? satt uppe hela natten och gjorde verkligen ingenting, så nu ska jag bara hoppa in i duschen, fixa lite inför imorgon, kolla på solsidan och sen ser jag fram emot att krypa ner i sängen och sova bort mina påsar under ögonen...  kände att det här blev ett konstigt inlägg, aja.. buenas noches!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback