yran 2012

bilden i mitten lånade jag från emelie!
Hade en otroligt rolig yra, både fredag och lördag var kanon, lördag var lite extra bra, fick äntligen se panda da panda, presidentalet, dansa till rebecca och fiona osv. det enda som inte var så kul, var att regnet öste ner. var helt dyngblöt och mina (vita) converse var nästan svarta när jag kom hem till min kusin i lördagsnatt, men det var det lätt värt! sov somsagt hos min kusin i lördags, och när jag vaknade upp på söndagen gick jag ner till stan i finvädret och mötte upp ida som jag inte träffat på typ tre veckor, så vi gick mest bara runt och kikade på allt en sista gång. känns så tråkigt att allt är över, stan är så tom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback