blondiiiie

lite spontant sådär så exprimenterade vi alla tre med hårfärger igår, börjar ju bli en vana. nä, men nu var det faktiskt ett tag sen jag gjorde något med mitt hår, senast var väl i mars typ? iallafall så körde matilda färgning, och jag och molly slingor, måste faktiskt säga att jag är helt okej nöjd, lite smågult på vissa ställen, lite ojämnt osv men äh, allt går ju att fixa. det är iallafall ljusare och det gillar jag.
vi sov även där, och imorse vaknade vi upp runt 10, då molly skulle iväg någonstans med hennes syster, då somnade jag och matilda om, och vaknade nästa gång halv 1, då vi åt frukost, fixade oss och åkte in till stan där vi  gick runt och bara kikade på allt, badhusparken och allt som händer nu innan yran, äntligen har denna stad vaknat till liv! sen tog vi med oss mcdonalds mat och åt vid vattnet, efter sju någon åkte vi hem, nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback