SISTA DAGEN

 
haha.. michaela och matilda klippte mig imorse.. känns lite ovant, men jag är nöjd nu när det slitna är borta!
Igår när jag och resten av mina gamla klass vaknade upp, så åkte jag och några till in till stan, där vi såg på sweetcamp och åt på mcdonalds, standard. Sen så gick jag, Michaela och Matilda och handlade mat, (vuxenpoäng, jotack) tog en buss hem till Michaela, där vi lagade tacos och hade en myskväll, sista lördagskvällen på lovet. Vi sov också där, och jag kom hem för en timme sen. Nu ska jag alldeles strax äta middag, sen stäääda rummet, duscha, klura ut vad jag ska ha på mig imorgon och sen försöka lägga mig i hyffsad tid, det lär ju gå bra! Sista dagen på lovet idag alltså, det känns verkligen inte som att skolan börjar imorgon, herregud...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback