då går man i 9an då...

första dagen i nian idag alltså, känns så himla konstigt, dom förra niorna är borta, vi är äldst på skolan och sen alla nya sexor, såååå små! men vi gjorde nästan ingenting, fick vårat schema där vi slutar tre varenda dag, och så pratade vi om när vi ska gå ut på skogstur med dom nya sexorna, så vi tränade på att sätta upp tält, osv.. även fast man redan kunde det. dagen gick ändå väldigt segt och jag är så himla trött, somnade inte förs klockan tre inatt. så direkt när jag kom hem så tvättade jag bort sminket och drog på mig min mysdress. så nu ska jag lägga mig framför teven och vänta på att mamma ska komma hem med mat, tror det blir en tidig kväll, kan knappt hålla ögonen öppna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback