21 augusti

tänkte att jag skulle vara lite duktig idag, kliva upp tidigt för att vända tillbaka på dygnet, och sedan ut och springa. men när jag vaknade halv åtta och såg att regnet öste ner, så gick jag och la mig igen och sov till ett, haha. då gjorde jag iallafall lunch till mig själv kollade på en film, och sen gick jag till mormor och morfar, där jag städade lite och sen fikade, mys! när jag kom hem så åt jag middag. och ikväll skulle egentligen jag och min gamla klass ha en liten "klassträff" som vi har varje sommar, men det blir förhoppningsvis i helgen istället. så ikväll ska jag bara ta det lugnt, ta ett bad och mysa ner mig framför någon serie, man måste ju vila upp sig innan skolan börjar igen, heheh..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback