1 augusti

har suttit och pratat med min vän karolina i två timmar, vi la pecis på. vi har inte pratat på huuur länge som helst, förut gjorde vi alltid det. skrattar alltid så jag får ont i magen när jag pratar med henne, kände mina magrutor smygde sig på. ha. närå, men det var trevligt och imorgon ska vi hitta på något, vi vet inte vad än, men något roligt blir det väl, så nu vet ni det. annars dååå, ne jag har inte gjort mycket alls, ändå har jag inte orkat blogga. men idag har jag varit ute på en liten joggingtur i skogen i ca en timme (känner mig så duktig!) samt varit ute några fler timmar i skogen på något ställe med mamma, blivit blöt och nu ska jag kolla på pretty little liars. spännande dag.
förresten, har ni tänkt på att det reeeedan är 1 augusti? hallå, vart tog sommaren vägen?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback